Drop Down Menus

      Παρασκευή 21 Ιουλίου 2017

      ΜΑΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ...ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΤΟΝ Π.Α.Ο ΒΑΡΔΑΣ

      Ο νεαρός (8-4-1995)
      μεσοεπιθετικός ΜΑΖΗΣ στα πράσινα...

      Ανακοίνωση :
      " Η διοίκηση σε συνεργασία με το τεχνικό τιμ προσπαθεί να φτιάξει μια ομάδα, η οποία θα διαθέτει τόσο εμπειρία όσο και ταλέντο "παντρεύοντας"  έτσι το παρόν με το μέλλον του Συλλόγου.
      Σε αυτή την κατεύθυνση κινείται και η μεταγραφή του ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΑΖΗ.

      Από σήμερα ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ αποτελεί μέρος της ομάδας μας.
      Είναι ένας αθλητής γεμάτος ταλέντο και όρεξη για δουλειά.
      Τον καλωσορίζουμε και του ευχόμαστε να έχει υγεία και καλή αθλητική χρονιά με την φανέλα του Π.Α.Ο ΒΑΡΔΑΣ "

      Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ μας τόνισε:
      " Είμαι πολύ χαρούμενος.
      Θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση και τον προπονητή μου κ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟ για την εμπιστοσύνη του και την ευκαιρία που μου δίνει να βρεθώ σε μία μεγάλη ομάδα και να συμμετέχω στην φετινή προσπάθεια.
      Για εμένα πλέον η μεταγραφή στον Π.Α.Ο ΒΑΡΔΑΣ ανοίγει μια νέα σελίδα στην καριέρα μου.
      Ανυπομονώ να ξεκινήσει η νέα αγωνιστική χρονιά και εύχομαι να έχουμε υγεία,να είμαστε δυνατοί και να προσπαθήσουμε όλοι μαζί να φέρουμε πολλές επιτυχίες στην ομάδα της ΒΑΡΔΑΣ "

      Η καριέρα του έως τώρα:
      Παναθηναϊκός ακαδημίες 2007-2008 , Αστέρας Τρίπολης ακαδημίες 2008-2013 , Δόξα Κορωπίου 2013-2014 , Παναρκαδικος 2014-2015 , Παναιγιαλειος 2015-2016, και θύελλα Αιγίου 2016-2017 !!

      ΠΑΟ ΒΑΡΔΑΣ