Drop Down Menus

      Σάββατο 23 Ιουλίου 2016

      ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟΝ ΛΕΩΝΙΔΑ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ...


      Έκκληση απευθύνει ο ΠΑΜΒΟΥΠΡΑΣΙΑΚΟΣ σε όσους μπορούν να βοηθήσουν στον αγώνα που δίνει ο Λεωνίδας Κουτσούκης που πάσχει από λευχαιμία και χρειάζεται επειγόντως αίμα.



      Η ασθένεια αυτή η οποία κάνει τον νεαρό να έχει άμεση ανάγκη από αιμοπετάλια, έχει ευαισθητοποιήσει τον κόσμο, κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα να υπάρξει μεγάλη κινητοποίηση για την μετάγγιση αίματος που χρειάζεται

      Είναι μόλις 21 ετών και η τύχη του έχει γυρίσει την πλάτη. Εδώ και κάποιους μήνες έχει διαγνωστεί με οξεία λεμφοβλαστική λευχαιμία και πρέπει άμεσα να κάνει τη θεραπεία ο Λεωνίδας Κουτσούκης, ο οποίος νοσηλεύεται στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου.

      Ο παίκτης της Ζακύνθου είναι ανάγκη να ταξιδέψει στη Βοστώνη για μεταμόσχευση μυελού των οστών και το κόστος είναι υπέρογκο για εκείνον και την οικογένειά του με αποτέλεσμα να ζητά τη βοήθεια όλων. Αναλυτικά: «Με λένε Λεωνίδα Κουτσουκη και είμαι 21 ετών. Αγαπώ το ποδόσφαιρο και τα 2 τελευταία χρόνια αγωνίζομαι για την ομάδα της Ζακύνθου... Δυστυχώς εδώ και κάποιους μήνες έχω διαγνωστεί με οξεία λεμφοβλαστικη λευχαιμία. Πρέπει να μεταφερθώ σε εξειδικευμένο κέντρο στη Βοστώνη για μεταμόσχευση μυελού των οστών εκεί όπου θα έχω τη δυνατότητα να θεραπευτώ. Η οικονομική δύναμη της οικογένειάς μου δεν επαρκεί για τη νοσηλεία μου γι' αυτό σας ζητώ να μου προσφέρετε ό,τι μπορείτε ώστε να παλέψω για να κερδίσω το μεγαλύτερο και πιο σημαντικό μου αγώνα αυτόν της διάσωσης της ίδιας μου της ζωής. Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!!

      ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΡΙΘ.ΛΟΓ/ΣΜΟΥ 345/557171-55 ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΚΟΥΤΣΟΥΚΗΣ ΛΑΜΠΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΙΒΑΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ GR9101103450000034555717155 ΚΩΔ. SWIFT ΤΡΑΠΕΖΑΣ (BIC) ETHNGRAA».

      Για το λόγο αυτό η ομάδα της Ζακύνθου, απηύθυνε έκκληση προς όποιον μπορεί να βοηθήσει και έχει την δυνατότητα, να δώσει αίμα σε οποιοδήποτε Νοσοκομείο της χώρας δηλώνοντας τα εξής: Για Λεωνίδα Κουτσούκη αιματολογική κλινική του Νοσοκομείου του Ρίου. ΛΕΩΝΙΔΑ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙΣ ...

      ΠΑΟ ΒΑΡΔΑΣ