Drop Down Menus

      Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017

      ΝΤΟΜΑΣ ΝΙΚΟΣ ... ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΔΏ..

      Ο Π.Α.Ο ΒΑΡΔΑΣ ήρθε σε συμφωνία με τον ΝΤΟΜΑ :
      "" Ο ΝΙΚΟΣ ΝΤΟΜΑΣ πρόκειται για έναν από τους καλύτερους και πιο ποιοτικούς ποδοσφαιριστές της Γ’ Εθνικής και είναι ευτυχία να τον έχουμε στην ομάδα μας. Τα τελευταία χρόνια αποτελεί βασικό και αναντικατάστατο στέλεχος του ΠΑΟ Βάρδας.
      Με μεγάλη και σπουδαία καριέρα μας δείχνει την θέληση και την αγάπη του για την ομάδα της ΒΑΡΔΑΣ με την οποία θα συνεχίσει για τέταρτη συνεχή χρονιά. '"

      Σε δηλώσεις ο ΝΙΚΟΣ ΝΤΟΜΑΣ
      τόνισε:
      "" Την ομάδα του Π.Α.Ο ΒΑΡΔΑΣ τη νιώθω σαν την οικογενειά μου και η θελησή μου ήταν να μείνω και να προσφέρω σε αυτή
      .
      Στα τόσα χρόνια που είμαι στην ομάδα είμαι απόλυτα ικανοποιημένος γιατί οι συνθήκες,το κλίμα και το περιβάλλον που υπάρχουν στο σωματείο είναι ιδανικές για εμάς τους ποδοσφαιριστές ώστε να μπορούμε να κάνουμε την δουλειά μας.
      Ενα μεγάλο ευχαριστώ στην διοίκηση και στο τεχνικό επιτελείο για την εκτίμηση και αναγνώριση της προσφοράς μου.
      Και ένα ακόμα μεγαλύτερο στους συμπαίκτες μου και τον φίλαθλο κόσμο της Βάρδας που προσπαθούν συνεχώς ώστε η ομάδα μας να κάνει σημαντικά βήματα προόδου ...
      Καλή αγωνιστική χρονιά να έχουμε με υγεία κ επιτυχίες... "'

      ΠΑΟ ΒΑΡΔΑΣ